Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. W przypadku wybrania takiego dowodu potwierdzającego zakup prosimy o wpisanie takiej informacji w polu „Dodatkowe informacje”. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję firma i wpisać NIP.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Zawsze trzeba wcześniej zapłacić kurierowi (dotyczy przesyłek pobraniowych). W przypadku braku zadowolenia z produktu zawsze można go oddać (w terminie 14dni od momentu otrzymania przesyłki). Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronie internetowej sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane. Zawsze możliwe jest jednak indywidualne negocjacje szczególnie w przypadku zakupów większej ilości produktów.

Chciałbym zapłacić przelewem jednak nie mogę znaleźć na stronie numeru konta?

Preferujemy zapłatę przy odbiorze kurierowi (za pobraniem) ze względu na możliwość szybkiego wysłania przesyłki do klienta. Taka forma zapłaty chroni interesy kupującego w przypadku zaginięcia przesyłki z winy spedytora.

Jeśli jednak klient zdecyduje się na zapłatę przelewem to numer konta otrzyma po dokonaniu takiego wyboru płatności przy dokonywaniu zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

Czy mogę odszukać dostępne przedmioty w interesującym mnie rozmiarze?

Aby znaleźć buty w odpowiednim rozmiarze należy wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu w wyszukiwarce - okienko SZUKAJ. Po wyświetleniu się wyników wyszukiwania należy wybrać z menu Opcje przeglądania kategorię, w której może znajdować się szukany przedmiot, np. "buty trekingowe". Po dokonaniu wyboru wyświetlą się dodatkowe opcje filtrowania, a w przypadku butów będzie to m.in. rozmiar.

W przesyłce nie było paragonu/faktury. Co mam zrobić?

Jeżeli w paczce brakuje dowodu zakupu to proszę o niezwłoczny kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zostanie wystawiona faktura imienna którą przekażemy na adres mailowy podany podczas zakupu. Klient musi zgłosić brak dowodu zakupu w ciągu 7 dni.


W jakim czasie mogę zwrócić zakupione buty i jak to zrobić?

Klient na zwrot ma 14 dni od daty zakupu podanej na paragonie. Wszelkie instrukcje jak tego dokonać znajdują się w oświadczeniu dostępnym pod poniższym adresem:

W jakim czasie mogę zareklamować zakupione buty i jak to zrobić?

Reklamacji podlegają wady techniczno-produkcyjne (tzw ukryte). Wady w postaci śladów użytkowania jak również uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika nie spełniają w/w wymogu. Klient na reklamację ma 24 miesiące od daty zakupu podanej na paragonie. Wszelkie instrukcje jak tego dokonać znajdują się w formularzu reklamacyjnym dostępnym pod poniższym adresem:

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Jesteśmy stale do dyspozycji i chętnie pomagamy w usunięciu jakichkolwiek niejasności.

Wszelkie wątpliwości interpretujemy na korzyść naszych klientów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel