Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. W przypadku wybrania takiego dowodu potwierdzającego zakup prosimy o wpisanie takiej informacji w polu „Dodatkowe informacje”. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję firma i wpisać NIP.

 

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Zawsze trzeba wcześniej zapłacić kurierowi (dotyczy przesyłek pobraniowych).

 

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronie internetowej sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane. Zawsze możliwe jest jednak indywidualne negocjacje szczególnie w przypadku zakupów większej ilości produktów.

 

Chciałbym zapłacić przelewem jednak nie mogę znaleźć na stronie numeru konta?

Preferujemy zapłatę przy odbiorze kurierowi (za pobraniem) ze względu na możliwość szybkiego wysłania przesyłki do klienta. Taka forma zapłaty chroni interesy kupującego w przypadku zaginięcia przesyłki z winy spedytora.

Jeśli jednak klient zdecyduje się na zapłatę przelewem to numer konta otrzyma po dokonaniu takiego wyboru płatności przy dokonywaniu zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

 

Czy mogę odszukać dostępne przedmioty w interesującym mnie rozmiarze?

Aby znaleźć buty w odpowiednim rozmiarze należy wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu w wyszukiwarce - okienko SZUKAJ. Po wyświetleniu się wyników wyszukiwania należy wybrać z menu Opcje przeglądania kategorię, w której może znajdować się szukany przedmiot, np. "buty trekingowe". Po dokonaniu wyboru wyświetlą się dodatkowe opcje filtrowania, a w przypadku butów będzie to m.in. rozmiar.

 

W przesyłce nie było paragonu/faktury. Co mam zrobić?

Jeżeli w paczce brakuje dowodu zakupu to proszę o niezwłoczny kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zostanie wystawiona faktura imienna którą przekażemy na adres mailowy podany podczas zakupu. Klient musi zgłosić brak dowodu zakupu w ciągu 7 dni.


W jakim czasie mogę zwrócić zakupione buty i jak to zrobić?

Informacje na ten temat znajdziesz pod poniższym adresem:

https://woliniusz.pl/Odstapienie-od-umowy-zwrot-cterms-pol-21.html 

 

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Jesteśmy stale do dyspozycji i chętnie pomagamy w usunięciu jakichkolwiek niejasności.

Wszelkie wątpliwości interpretujemy na korzyść naszych klientów.

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 721 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-08-07
Super. Jestem zadowolona z zakupu. :)
2022-08-05
Wszystko git :)

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel